کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب های 6.8.95

دوست گلم تا انجا که مجاز باشیم کتاب ارزنده برای معرفی و دانلود خدمت شما بزرگان عرضه خواهیم داشت.کتاب هنر رمان که به دست نویسنده ی مشهور میلان کوندرا نوشته شده است.که دارای تعداد دویست و نود صفحه می باشد.و با جلد شومیز منتشر شده است. این اثر بسیار زیبا نمونه جمع شده ی تکمیل از اندیشه های کوندرا درمورد تاریخ تحولات هنر داستان داخل اروپا و همچنان تحقیق و تحلیل خود او درمورد داستانهایش می باشد.اثر هنر رمان بیشتر از آنچیزی که نمایانگر هنر رمان‏نویسی باشد قدرت و توانایی و امکانات رمان را نمایان ساخته است.کتاب وصیت خیانت شده که با قلم میلان کوندرا نوشته شده است.که دارای تعداد دویست و سی صفحه می باشد.و با جلد شومیز منتشر شده است. نوشته ی فوق درباره ی نقد آثار هنری می باشد. این نوشته از نه قسمت به وجود آمده است که در هر کدام از قسمتها کوندرا هنرمندان و آثارشان را مورد انتقاد و تحقیق و پژوهش قرار داده است.احساس از روش وجود خلسه به اوج و از این رهگذر در عین حال به پوچی رسیده است.

کتاب داف و دیوانه که توسط امین منصوری نوشته شده است.و برگرفته از تعداد صد و چهار صفحه می باشد.و با جلد شومیز منتشر شده است.

برای دانلود کتاب به ادامه مراجعه نمایید و برای خرید کتاب داف و دیوانه تماس بگیرید.کتاب عشق و لجن که نوشته ی نویسنده کوشا امین منصوری است.دارای تعداد هشتاد و سه صفحه می باشد.و با جلد شومیز منتشر شده است. پس از آنکه نوشته ی انسان بالدارم مجوز انتشار نتوانست بگیرد و هم اکنون سی تصویرم واسه ی یک کتاب شعر و کتاب عشق و لجن همچنان نیمه کاره گذاشته شد.اثری می باشد که سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت آغاز به نگاشتن و تصویر کردندش نمودم.

کتاب دائی جان ناپلئون که دارای تعداد چهارصد و شصت و سه صفحه می باشد.و با جلد شومیز منتشر شده است. توسط ایرج پزشکزاد نوشته شده است. داستان دائی جان ناپلئون داخل باغ بزرگی روی می دهد که سه عمارت داخل آن قرار داشته است.یکی خانه قهرمان رمان و خواهرش و برادر کوچکترش که با وجود آنکه با درجه پایینی از ارتش بازنشسته شده می باشد به او سرهنگ گفته می شود. کتاب جای خالی سلوچ که به دست محمود دولت آبادی نوشته شده است.که تعداد صفحه آن چهارصد و نود و هفت می باشد.و با جلد شومیز منتشر شده است. شرحیات و آرایه‌هایی که جملاتِ رمان را ششامل می شود شما را صحیح به بین شخصیت‌ها و روستای زمینج خواهد برد. شما یواش یواش کوچه پس‌کوچه‌های زمینج را از می بینید و خودتان هر زمان که دلتان خواسته است.برای  خرید کتاب به سایت کارا کتاب مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد